FAQ - Telefonsko in spletno naročanje

Domov > Telefonsko in spletno naročanje

Kdaj ste dosegljivi?

Telefonsko smo dosegljivi vsak delovnik od 8:00 do 16:00 na številki 01 200 98 55. V tem času lahko naročite blago, se dogovorite za dostavo, prijavite težavo , se pozanimate o naši ponudbi ali o katerem izmed potrebnih izdelkov. Kadarkoli nam lahko pišete na e-naslov info@dental-medical.si ali pustite kratko sporočilo v našem spletnem klepetu (live chat - zavihek desno spodaj na naši spletni strani) in potrudili se vam bomo čim prej odgovoriti.

Lahko kupujem v spletni trgovini tudi brez prijave?

Da, v naši spletni trgovini lahko kupujete tudi brez predhodne prijave. Se pa boste morali prijaviti, preden zaključite nakup oz. oddate naročilo ali plačate. Če pri nas še niste prijavljeni, lahko prvo prijavo oz. registracijo opravite ob prvem nakupu. Za to morate vnesti svoj e-naslov, na katerega prejmete povezavo za potrdilo registracije in na katerega vas po nakupu obvestimo o statusu vašega naročila oz. nakupa/pošiljke.

Zakaj se naj registriram?

Ko postanete registrirani uporabnik naše spletne strani, se vaši kontaktni podatki (za dostavo, račun ipd.) pri vsakem nakupu samodejno vnesejo, kar vam prihrani čas. Po registraciji imate svojo osebno stran (Moj profil), v kateri lahko vedno preverite status svojih naročil, pregledate zgodovino nakupov, spremenite geslo, kontaktne podatke za račun in dostavo, naročite prejemanje aktualne ponudbe in novic DentalMedical itd. Več informacij o prednostih prijave v naši spletni trgovini in o funkcionalnostih osebne profilne strani je na naši strani Moj profil .

Kako plačam v spletni trgovini in kdaj dobim, kar sem kupil?

Ponujamo tri možnosti plačila za spletne nakupe: PayPal, nakazilo na naš bančni računa ali plačilo po povzetju. Več informacij o posameznih možnostih je na naši strani Plačila .

Izdelke, ki so na zalogi in ste jih kupili ali naročili na delovnik do 14. ure prejmete v Sloveniji naslednji dan. Več o dostavnih časih je na naši strani Dostava .

Ali opravljate dostavo blaga zunaj Slovenije?

Da, blago dostavljamo tudi zunaj Slovenije, vendar se način dostave in plačila zaradi posebnosti transporta in carinjenja blaga razlikuje od države do države. Za podrobnejše informacije se obrnite na našo Podporo strankam .

Vaša ponudba je ogromna. Kako najlažje najdem, kar potrebujem?

Izdelke v naši spletni trgovini lahko iščete na več načinov.

Če iščete izdelke po njihovih funkcijah, najprej izberite, ali gre za takšne, ki se uporabljajo v zobozdravstveni ordinaciji ali v zobotehniškem laboratoriju. Nato pa iščite znotraj skupin izdelkov, ki se vam prikažejo.

Če iščete le izdelke določenega proizvajalca, vam naša spletna trgovina omogoča tudi iskanje po proizvajalcih.

Če bi želeli čim prej priti do določenega izdelka,pa lahko tudi vpišete njegovo ime ali del imena v iskalnik spletne trgovine oz. strani.

Kako naročim izdelek?

Ko ste našli iskani izdelek, določite, koliko kosov ga naročate, in kliknite gumb V KOŠARICO. To ponovite za vsak izdelek, ki ga želite naročiti oz. kupiti. Po končanem vnosu izdelkov v košarico kliknite gumb KOŠARICA, v zgornjem desnem kotu spletne strani. Na strani, ki se odpre, lahko popravite količino ali odstranite izdelke s seznama za naročanje/nakup. Ko končate, preprosto sledite postopku izbire načina plačila in dostave s klikom na gumb NADALJUJ. Če pri tem naletite na težavo ali imate podrobnejša vprašanja (v zvezi z izdelki, dostavo itd.), se obrnite na našo Podporo strankam .

Moram nakup/naročilo opraviti naenkrat?

Ne. Izdelke, ki ste jih dali v košarico, ostanejo tam, dokler jih iz nje ne izbrišete. Če zapustite trgovino z izdelki v košarici in brez nakupa, bo vaša košarica pri naslednjem obisku še vedno vsebovala te izdelke. Kaj imate v košarici preverite s klikom na gumb KOŠARICA v desnem zgornjem kotu spletne strani. Košarico lahko torej uporabljate kot neke vrste »nakupovalni seznam« - ob obisku trgovine v košarico naložite, kar nameravate kupiti, ko se odločite za nakup, pa še enkrat preverite, ali boste vse kupili/naročili.

Kako najlažje vedno znova naročim enake izdelke?

Izdelke, ki ste jih kupili preko spleta ali preko našega osebja, najdete na svoji strani MOJ PROFIL pod MOJA NAROČILA. Na tej strani lahko enostavno ponovite katerokoli preteklo naročilo ali tukaj izberete izdelke in jih postavite v KOŠARICO.

Ali so spletne cene enake kot pri naročanju po telefonu?

Spletne cene se lahko razlikujejo od cen, ki vam jih posreduje naše osebje po telefonu, saj so prilagojene samodejnemu procesu naročanja. Spletni popusti in bonusi so mogoči izključno pri spletnem nakupu.