Zobna Ambulanta Tina
Predstavljamo vam intervju s doktorico Tino Vukičević, ustanoviteljico Zobozdravstvene ordinacije Tina, ki že več kot petindvajset let uspešno vodi svojo prakso v Zagrebu. V tem intervjuju doktorica Tina deli svoje bogate izkušnje in strast do zobozdravstva, ter nas popelje skozi zgodovino svoje ordinacije, tehnološke inovacije, ki jih uporablja, in filozofijo, ki stoji za njenim pristopom do pacientov. Poleg podrobnega pregleda razvoja svoje ordinacije, doktorica prav tako razkriva, kako svoje znanje in strokovnost prenaša na druge zobozdravnike.
Kdaj in kje je bila ustanovljena vaša ordinacija?
Zasebno ambulanto Dental Office Tina sem ustanovila leta 1997 v Splitu, vendar je bila zaradi osebnih razlogov ambulanta preseljena v Zagreb leta 2009, kjer še danes uspešno vodim zobozdravstveno dejavnost. Zobna ambulanta Tina se nahaja na Primorski 10, v samem centru mesta.
Kako se je razvijala?
Od same ustanovitve se je ambulanta razvijala kot zasebna ambulanta, kjer so se nudile storitve konzervativne dentalne medicine, protetike in implantologije ter estetske stomatologije. V zadnjih 10 letih, skladno z zahtevami pacientov, se vse bolj ukvarjam z estetiko obraza in vratu.
Kdo sestavlja vašo ekipo?
Poleg mene, v vlogi zobozdravnice in vodje ekipe, je v stalni zasedbi ambulante zobozdravstvena asistentka, brez katere si ne morem predstavljati delovnega dne. Razširjeni tim ambulante sestavljajo zunanji sodelavci, ki so vključeni glede na klinično sliko pacienta, to so oralni kirurg, ortodont, paradontolog in pedodont. V Zobni ambulanti Tina so vedno dobrodošli študenti dentalne medicine, ki opravljajo strokovno prakso, ali mlajši kolegi, ki opravljajo pripravništvo.
Katera področja stomatologije pokriva vaša ordinacija?
Ordinacija je široko specializirana in pokriva vse specialistične storitve, kot tudi estetiko obraza in vratu. Glede na to, da je ukvarjanje z estetiko moja osebna izbira in interes, je večina primerov v ambulanti prav dentalni estetski posegi.
Kakšno je vaše načelo dela?
Rekla bi, zelo osebno in zasebno. Obstaja določena povezanost med pacienti in menoj, kar je tudi razlog, zakaj nimam prevelikega števila ljudi v svoji ekipi, hkrati pa je lažje imeti nadzor nad delom. Včasih bi si želela spremeniti način dela, vendar na koncu ugotovim, da to ni pot, po kateri želim iti.
Katere tehnologije in proizvajalce preferirate?
Kar se tiče tehnologije, sledim trendom na trgu. Zelo sem radovedna in posebno pozornost namenjam strokovnemu izobraževanju, še posebej, ko gre za estetiko. Proizvajalci? Glede na to, da tesno sodelujem s podjetjem Kulzer, kot Opionion Leader za Adriatic regijo, sem preizkusila vse njihove izdelke. Lahko rečem, da ima Kulzer zelo kakovostne izdelke, s katerimi sem zelo zadovoljna, tako da v moji ambulanti 90% izdelkov predstavlja Kulzer. Seveda obstajajo izdelki drugih proizvajalcev, s katerimi sem „kliknila”, tako da uporabljam tudi Ivoclar, Edelweiss, Ultradent...
Ali imate tesno sodelovanje z določenimi proizvajalci in s katerimi?
Imam. Kulzer!
Kako pomembno je sodelovanje s pacienti in ali se razlikuje od drugih ordinacij?
Kot sem že prej omenila, mi je sodelovanje s pacienti zelo pomembno. Rada imam svoje delo in odhod v ambulanto in pacienti to prepoznajo, manj se bojijo, sproščeni so in se počutijo varne. Najpogosteje se zgodi, da dobim nove paciente ravno po priporočilu, kar me zelo veseli.
Ali menite, da je stalno izobraževanje v vašem poklicu pomembno in če da, kako se izpopolnjujete?
Absolutno je pomembno! Ne glede na to, da sem tudi sama predavateljica, kadar koli se mi ponudi priložnost, sodelujem na izobraževanjih. Izpopolnjevanje in izobraževanje zame je nujno, mislim, da je to najboljša naložba vase.
Ali svoje znanje prenašate na druge zobozdravnike in kako?
Prenašam in to najpogosteje preko predavanj in delovnih tečajev. Poleg tega pogosto v svoji ambulanti „gostim” mlajše kolege, ki opravljajo pripravništvo, tako tudi na ta način delim svoje izkušnje. Uživam v izmenjavi znanja in izkušenj s kolegi. Nisem sebična glede deljenja znanja, saj menim, da vsako znanje, ki se ne prenaša, dejansko ne služi ničemur.
Kakšne so vaše ambicije za prihodnost in v kateri smeri želite razvijati zobno ambulanto?
Želim, da moja ambulanta ostane majhna in intimna ambulanta, ki sledi trendom v zobozdravstveni industriji. Skozi dolgoletne izkušnje se mi je to izkazalo kot pozitivno. Kar se tiče ambicij za prihodnost, želim še naprej prenašati svoje znanje kot predavateljica in dokler bom imela pozitiven odziv od ostalih kolegov, ne bom prenehala z izobraževanjem. Hkrati je to nekaj, kar me ohranja v toku s trendi, tako da načrtujem nadaljevati v tej smeri.