Dezinfekcija površin - Boj proti mikrobom na velikem obsegu

Dezinfekcija površin - Boj proti mikrobom na velikem obsegu

Vsako zobozdravstveno delovno mesto je pravo bojišče v boju proti mikroorganizmom. Mikrobi se širijo do dveh metrov od pacienta in kontaminirajo vse, od pohištva do zobozdravstvenih instrumentov. Dezinfekcija ni opcija - je nujnost.

Pravi trenutek za razglasitev vojne mikrobom

Optimalen čas za dezinfekcijo je takoj po vsakem pacientu, pri čemer se pokrije prostor dveh metrov okoli delovnega mesta. Poleg tega je dnevna dezinfekcija ključna tudi za površine, ki niso neposredno izpostavljene pacientu.

1001 površina – 1001 izdelek?

Univerzalno sredstvo za dezinfekcijo ne obstaja. Izbor pravega izdelka prihrani denar in čas ter pomaga pri ohranjanju okolja. Od robčkov, impregniranih z dezinfekcijskim sredstvom, do posebnih izdelkov za občutljive površine - vsak detajl ima svojo vlogo v tej bitki.

Kot strokovnjaki na tem področju priporočamo uporabo Dentiro Wipes za hitro in učinkovito dezinfekcijo površin, Isorapid Spray za celovito dezinfekcijo in Orolin Op Forte za dolgotrajno zaščito in nego občutljivih materialov. Vsak izmed teh izdelkov je skrbno izbran, da vam zagotovi najboljše možne rezultate pri vzdrževanju higiene vaše zobozdravstvene ordinacije.

DENTIRO® Wipes

Popolnoma virucidne dezinfekcijske robčke z nizkim odstotkom alkohola za manjše površine.

• Uniči 101 patogeni mikroorganizem
  • Dezinficira v 60 sekundah
  • Kompatibilni z 275 materiali, vključno z umetnim usnjem
  • Sušenje brez sledi
  • Testirani v skladu z 18 evropskimi standardi

DENTIRO® Wipes so dezinfekcijski robčki za dezinfekcijo brez ostankov in čiščenje manjših površin neinvazivnih medicinskih sredstev, kot so operacijske mize, bolnišnična nosila, stojala za infuzijo in zobozdravstveni stoli. Visoko nasičeni robčki imajo nizek odstotek alkohola, pod 50%, kar zmanjšuje potencial za alergijske reakcije, hkrati pa se povečuje toleranca materialov. DENTIRO® Wipes ne vsebujejo aldehidov in so biorazgradljivi.

Področje uporabe

• Za hitro dezinfekcijo z brisanjem in čiščenje manjših površin medicinskih naprav, npr. operacijskih miz, sesalnikov, ročnih držal, kolenčnikov, ročic za upravljanje in medicinske opreme iz aluminija, bakra, silikona, gume in plastike, kot sta PVC in akrilno steklo.

ISORAPID® Spray

Strelovito hitri dezinfekcijski sprej za površine z širokim spektrom delovanja in nizko vsebnostjo alkohola.

• Uniči 101 patogeni mikroorganizem
  • Dezinficira v 60 sekundah
  • Kompatibilni z 110 materiali, vključno z umetnim usnjem
  • Vsebuje manj kot 50% alkohola
  • Testirani v skladu z 18 evropskimi standardi

ISORAPID® Spray je dezinfekcijsko sredstvo za površine brez aldehidov, na osnovi alkohola, za hitro dezinfekcijo in čiščenje s pršenjem in brisanjem neinvazivnih medicinskih naprav, kot so operacijske mize, bolnišnična nosila, stojala za infuzijo in zobozdravstveni stoli. Nizek nivo alkohola, manj kot 50%, zagotavlja visoko združljivost z materiali in zmanjšuje možnost alergij ali draženja. ISORAPID® Spray ima svež cvetlični vonj.

Področje uporabe

• Za hitro dezinfekcijo s pršenjem in brisanjem ter čiščenje površin neinvazivnih medicinskih naprav, npr. laboratorijskih miz, stolov za zdravljenje, površin, posod za instrumente, ročnih držal, kolenčnikov, ročic za upravljanje in instrumentov iz jekla, aluminija, bakra, silikona ali gume.

OROLIN® OP-Forte AF

Nežen dezinfekcijski koncentrat za občutljive materiale, kot je akrilno steklo.

• Širok spekter učinkovitosti
  • Ekonomičen za uporabo
  • Odlična združljivost z materiali
  • Nežna formula
  • Enostavna uporaba

OROLIN® OP-Forte AF je zelo nežen tekoči koncentrat z veliko močjo čiščenja, namenjen pranju in dezinfekciji z vodo opranih površin neinvazivnih medicinskih naprav, kot so medicinski instrumenti in infrastruktura. OROLIN® OP-Forte AF ne vsebuje aldehidov, fenolov in kalijevega hidroksida, kar ga naredi primernega za vse materiale. OROLIN® OP-Forte AF ima sadni vonj.

Področje uporabe

• Za dezinfekcijo z brisanjem in drgnjenjem površin, ki se čistijo z vodo, neinvazivnih medicinskih naprav, kot so medicinski aparati in infrastruktura.
  • Primerno za tla iz naravnega kamna, plošč in PVC, kot tudi za stene, sanitarne objekte, ploščice in laboratorijske mize.

Podobne objave

Izjemna sposobnost dezinfekcije  - Oromed Gel

Izjemna sposobnost dezinfekcije - Oromed Gel

Gel OROMED® združuje zelo učinkovito delovanje širokega protimikrobnega spektra in domišljen sistem za nego kože. Njegove skrbno izbrane sestavine zajemajo vlažilne in mehčalne snovi, vitamin E in sestavine, ki pomirjajo ter zavirajo...

Razkuževanje površin - prvi del strokovnega članka

Na splošno obravnavamo vse površine v ordinaciji kot potencialno okužene. Površine, ki so od zobozdravniškega stola oddaljene manj kot dva metra je potrebno razkužiti po vsakem pacientu.

Objave

Napišite komentar