Byzznxt by Orangedental

Byzznxt by Orangedental

Popolna vključenost delovnih procesov, vizualizacija, komunikacija in dokumentacija.

Lahko je intraoralna kamera, majhen rentgenski senzor, digitalni ortopanogram (OPG), optični čitalnik za zobne modele ali običajni digitalni fotoaparat. byzz®nxt je programska oprema in platforma, s katero lahko upravljate vse svoje digitalne naprave. Omogoča vsak premik. Dodatno ponuja byzz®nxt tudi številna orodja za svetovanje pacientom, za trženje in za dokumentiranje.

Prednosti byzz®nxt so:

• byzz® nxt Control Center – individualni pregled vseh podatkov.
  • Izvoz podatkov na zunanje nosilce, zgoščenke - hitro in neposredno iz programske opreme.
  • Centralna podatkovna baza z neposrednim dostopom do merodajnih podatkov pacineta - to povečuje varnost podatkov in hitrost dostopa.
  • Pregledno shranjevanje podatkov o posnetkih – podatki o rentgenskih posnetkih so shranjeni v formatu DICOM in fotografijah z vgrajenimi informacijami.
  • Posebne možnosti obdelave slik - iz slik tako pridobite najboljše.s.
  • Dodatni podatki (Word, Excel, PowerPoint, STL, um) so za potrebe hitrega dostopa pri hrambi povezani s podatki o pacientih.
  • Uporabniški nadzor preko vmesnika VDDS – individualni pogledi za vsako potrebo.
  • Možnost uvoza podatkov iz "starega" programa za obdelavo slik, pri čemer ostanejo dostopni vsi podatki, ki so povezani s pacienti.
  • Nadzor številnih standardnih programov za načrtovanje, kot so coDiagnostiX™, SiCAT™ Implant, OnDemand 3D™, SimPlant™, Smop™ - vaše središče za vse podatke 2D + 3D.
  • Varnostno potrdilo.
  • Telefonska podpora 7 dni v tednu.

Primer nadzornega centra, ki ga lahko sami določite

Vgrajen pregledovalnik podatkov o modelih (STL / OBJ)

Pogled na orodje za svetovanje za sondo PA

Podobne objave

Izjemna sposobnost dezinfekcije  - Oromed Gel

Izjemna sposobnost dezinfekcije - Oromed Gel

Gel OROMED® združuje zelo učinkovito delovanje širokega protimikrobnega spektra in domišljen sistem za nego kože. Njegove skrbno izbrane sestavine zajemajo vlažilne in mehčalne snovi, vitamin E in sestavine, ki pomirjajo ter zavirajo...

Razkuževanje površin - prvi del strokovnega članka

Na splošno obravnavamo vse površine v ordinaciji kot potencialno okužene. Površine, ki so od zobozdravniškega stola oddaljene manj kot dva metra je potrebno razkužiti po vsakem pacientu.

Dezinfekcija površin - Boj proti mikrobom na velikem obsegu

Vsako zobozdravstveno delovno mesto je pravo bojišče v boju proti mikroorganizmom. Mikrobi se širijo do dveh metrov od pacienta in kontaminirajo vse, od pohištva do zobozdravstvenih instrumentov. Dezinfekcija ni opcija - je nujnost.

Objave

Napišite komentar